Yrityksen ja tuotteen vaiheet: Kasvu
Olemme jakaneet yrityksen ja erityisesti tuotteen elinkaaren neljään osaan. Tämän kirjoituksen aihe on kasvu ja samalla pohditaan arvoa ja hakkerointia.
Yrityksen ja tuotteen vaiheet: Kaupallistaminen
Olemme jakaneet yrityksen ja tuotteen elinkaaren neljään osaan. Tämän kirjoituksen aiheena on kaupallistaminen ja mitä kaikkea se sisältää.
Yrityksen ja tuotteen vaiheet: Kehitys
Olemme jakaneet yrityksen ja erityisesti tuotteen elinkaaren neljään osaan. Ne ovat kehitys, kaupallistaminen, kasvu ja kypsyys. Jokaisella vaiheella on omat erityispiirteensä, ja tarjoamme niihin soveltuvia palveluja. Tässä kirjoituksessa käsitellään kehitysvaihetta.
7 parasta bisneskirjaa, jotka sinun tulisi lukea – eivät edes ole bisneskirjoja
Seitsemän parasta bisneskirjaa eivät itse asiassa edes ole bisneskirjoja. Silti sinun tulisi lukea ne.
Oura – kaikkien sormusten haltija
Ouran hyvinvointisormus on sopiva apuväline ohjaamaan elämäntapamuutoksia. Se kertoo armottomalla tarkkuudella elintapojen vaikutukset uneen ja palautumiseen. Oura kannustaa parantamaan tapoja ja vie askeleen lähemmäksi oman itsensä löytämistä.
Testaa, kelpaako startuppisi Piilaaksoon
Ennen kuin hyppäät startup-yrittäjän kateutta herättävään elämäntyyliin, varmista että ideasi on toteuttamisen arvoinen. Piilaakso-kysymyspatteri auttaa sinua tässä tehtävässä.
Care. Improve. Be free. Eli meidän arvot
Sain tehtävän: Kerro jotain mieleenpainuvaa arvoista. Arvot on vähän hassu juttu sillä tapaa, sillä mielestäni harva tietää, että millä tavalla yritysten arvot syntyvät. Onko suurin osa yritysten arvojen kuvauksista mielenkiinnottomia listoja, jotka syntyvät perustajien googletettua visiot ja missiot? Onko kyseisen kesän raasulle kesähessulle annettu tällöin “hauska tehtävä”, jota “freesein silmin pohtia”? Fakta kuitenkin on, että […]
Kuntoutuksen tulevaisuus – Peili Vision
Virtuaalitodellisuus mahdollistaa aivoverenkiertohäiriöpotilaiden kuntoutuksen missä vain, milloin vain. Peili Vision Oy tarjoaa virtuaalitodellisuuskuntoutusta kuntoutujille ympäri Suomea sekä muualla Pohjoismaissa. X Heads on ollut tiivisti mukana yrityksen kaikissa vaiheissa.
Pölli tästä itsellesi uudet unelmat
Unelmia kannattaa jahdata. Elämään löytyy merkitys, eikä arki enää maistu puulta.
Case Teatteri
Haaste: Asiakaskunta vanhenee ja teatterilta loppuu asiakkaat. Nuoret aikuiset pitää saada teatteriin, koska muuten teatteri nykymuodossaan kuolee asiakkaidensa mukana.
Lopputulos: Nuorten aikuisten ehdoilla suunniteltuja konsepteja, joilla voi saada lisää asiakkaita.